Sponsring från TUPP reklam – Så fungerar det

Vi på TUPP reklam får ofta förfrågningar om sponsring, och det tycker vi är både roligt och hedrande. Eftersom profilprodukter ofta används vid event, tävlingar och kampanjer är det naturligt att vi kopplas samman med sponsringsmöjligheter.

Men för oss är sponsring alltid ett samarbete – inte bara en gåva. Vi lägger stor vikt vid att våra sponsringssamarbeten är genomtänkta, relevanta och gärna mätbara. Framför allt prioriterar vi projekt där vi syns digitalt – genom länkar, omnämnanden och engagemang online.

Om du vill ansöka om sponsring från oss ser vi gärna att du inkluderar:

  • En beskrivning av evenemanget/projektet
  • Tidsperiod för aktiviteten
  • Målgrupp och geografiskt område
  • Syfte med sponsringen
  • Vad du önskar få sponsrat
  • Hur TUPP reklam kommer att synas
  • Länkar till hemsidor eller andra relevanta sidor

Skicka din förfrågan i god tid (minst tre månader innan evenemanget) till:
David Eriksson – david@tuppreklam.se

Vi ser fram emot att höra från dig!